ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ

ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ
Και στα Κελλιά με χρώματα άσπρα και ήλιο μεθούν

lunedì 15 aprile 2013

Σήμερα ραντεβού στη Φωνή της Ελλάδας


ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ

    Σήμερα, Τρίτη 16 Απριλίου, στην εκπομπή «Πρόσωπα της ομογένειας» με επίκεντρο τους Έλληνες ομογενείς και τη σημαντική τους πορεία στο εξωτερικό, στη συχνότητα της «Φωνής της Ελλάδας» 11:00 με 12:00 το πρωί. Η εκπομπή αυτή ξετυλίγει  το κουβάρι της ζωής των ανθρώπων που έφυγαν από την Ελλάδα, μεγαλούργησαν και μεγαλουργούν  σε όλες τις γωνιές του πλανήτη.  

    θα αναφερθώ στις ρίζες μου από τα Κελλιά της Τήνου, στη δουλειά μου, στις μελέτες και στα βιβλία μου, στο Λεξικό μου ΑΛΦΩΜΕΓΑ για τα κλασσικά λύκεια της Ιταλίας, στο πρόσφατο βιβλίο μου για την ιστορική διασπορά στη Νότια Ιταλία τα τελευταία πεντακόσια χρόνια,  στις δραστηριότητες της Ομογένειας στην Ιταλία, στο πρόγραμμα ΝΟΣΤΟΣ, στη Σαρδηνία, στην Ελληνική Γιορτή των Ποσειδωνιατών, στην Ελληνομάθεια, στην Έκθεση Εικόνων στη Σικελία και σε πολλά άλλα ακόμα επίκαιρα θέματα.
    http://www.ert.gr/voiceofgreece/prosopa-omogeneias  

    Nessun commento:

    Posta un commento